Chrono Pokemon
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Lekcja 3: Cechy środowiskowe typów.

Go down

Lekcja 3: Cechy środowiskowe typów. Empty Lekcja 3: Cechy środowiskowe typów.

Pisanie by Shin Czw Sie 27, 2015 9:30 pm

Lekcja 3: Cechy środowiskowe typów.

Pokemony często podczas bitew korzystają ze środowiska, w którym się znajdują.
Typy, które wpływają na pogodę to: Water, Fire, Rock, Ice, Grass, Electric oraz Fairy.
Te typy należą do podgrupy meteorologicznej.


Grupa ta charakteryzuje się tym, że pokemony w niej się znajdujące potrafią modyfikować otoczenie.

Zmieniają ją przy pomocy Ruchów Pola:
Rain Dance, Sunny Day, Sandstorm, Hail, Grassy Terrain, Electric Terrain, Misty Terrain.


Każdy z Ruchów Pola neguje poprzednią pogodę i uaktywnia własny efekt meteo.
Objaśnię po krótce co powodują konkretne Ruchy Pola:

Rain Dance- powoduje, że zaczyna padać, co obniża efektywność ataków Fire o połowę, a także wzmacnia efektywność typu Water o połowę. Ponadto, Ruchy leczące typu Synthesis czy Moonlight zostają osłabione i odnawiają tylko 1/4 HP.

Sunny Day- powoduje, że zaczyna świecić słońce, co obniża efektywność ataków Water o połowę, a także wzmacnia efektywność typu Fire o połowę. Ponadto, Ruchy typu Grass wykorzystujące energię słoneczną są wykonywane od razu i ze zwiększoną intensywnością. Ruchy leczące typu Synthesis czy Moonlight leczą 2/3 HP.

Sandstorm - powoduje obrażenia od burzy piaskowej w postaci 1/8 HP. Efekt ten nie działa na pokemony typu Rock, Ground lub Steel. Dodatkowo ruch utrudnia widoczność pokemonom. Ruchy leczące typu Synthesis czy Moonlight odnawiają 1/4 HP. Pokemony typu Rock zyskują dodatkowe 50% Special Defense.

Hail - powoduje obrażenia od śnieżycy w postaci 1/8 HP. Efekt ten nie działa na pokemony typu Ice. Ruchy leczące typu Synthesis czy Moonlight odnawiają 1/4 HP. Blizzard zyskuje 100% szans na trafienie, a także potrafi przebić się przez Protect i Detect na co jest 30%.

Grassy Terrain- wytwarza trawiasty teren, który wzmacnia ataki typu Grass o połowę, dodatkowo wszystkie uziemione pokemony otrzymują 1/16 HP co turę. Wszelkie efekty nie działają na pokemony typu Flying lub unoszące się w powietrzu. Nature Power staje się Energy Ball, Secret Power staje się Vine Whip i może spowodować uśpienie, Camouflage zmienia typ pokemona na Grass, Ruchy: Earthquake, Bulldoze i Magnitude zostają osłabione o 50%.

Electric Terrain - wytwarza elektryczny teren, który wzmacnia ataki uziemionych pokemonów typu Electric o połowę. Pokemony na tym polu nie zasypiają, dodatkowo Camouflage zawsze zmieni pokemona do typu Electric, Nature Power zmienia się w Thunderbolt, a Secret Power w Thundershock, który może spowodować paraliż. Ruchy usypiające od razu są negowane. Efekty nie działają na pokemony typu Flying oraz unoszących się w powietrzu.

Misty Terrain - zapobiega powstawaniu efektów trwałych. Obniża atak uziemionych pokemonów typu Dragon o połowę, Nature Power zmienia się w Moonblast, Secret Power w Fairy Wind, który może obniżyć Special Attack przeciwnika. Camouflage zmienia pokemona w typ Fairy. Zapobiega używaniu Yawn oraz pokemonom, które już stają się śpiące, od uśpienia. Efekty nie działają na pokemonach typu Flying lub unoszących się.



Istnieją także cechy z podgrupy przystosowań, są to między innymi przystosowania naturalne pokemonów do życia w określonych warunkach: skrzydła, pazury ect.


Ciekawostka:
Niektóre przedmioty zyskują specjalne efekty dzięki zmiennym cechom środowiskowym, a niektóre dodają efektów cechom środowiskowym.
Shin
Shin
Admin

Liczba postów : 86
Join date : 21/06/2013
Age : 25

https://chronopokemon.forumpl.net

Powrót do góry Go down

Powrót do góry

- Similar topics

 
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach